sobota, 13 października 2012

Próbki: Morwa Biała +



Jakiś czas temu (o czym zapomniałam) dzięki serwisowi fb otrzymałam od firmy Avetpharma próbkę suplementu diety Morwa biała +.
Zamówiłam ją z myślą o zawartym chromie, który miał obniżyć apetyt na słodycze.
Preparat ten ma również za zadanie korzystnie wpłynąć na poziom cukru w organizmie, więc wydaje się stworzony dla diabetyków, a także zmniejsza wchłanianie węglowodanów, co jest ważne dla osób, które dbają o linię lub są w trakcie odchudzania.


Jak się okazuje, preparat kompletnie nie jest dla mnie (chyba że to kwestia dłuższego okresu zażywania tych tabletek). Pierwszego dnia nie czułam różnicy, natomiast drugiego dnia miałam napad obżerania się:) Moi rodzice, u których wtedy byłam, byli bardzo zdziwieni. Było tak również przez następny dzień.
Dopiero 4 dnia zauważyłam różnicę, która utrzymywała się do chwili, w której przestała, je łykać.

Jeśli chodzi o brak parcia na słodkie, to niestety nie zauważyłam większych zmian, za to dziwi mnie reakcja mojego organizmu w drugim i trzecim dniu.

Myślę, że zdecydowanie bardziej przyda się on diabetykom niż mnie (choć nie wykluczone, że przy dłuższym stosowaniu mogłyby być skuteczne).





MOJA OCENA (0-5) - ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.