czwartek, 28 listopada 2013

Wzbogaciłam się o fanpage:)

 

Kochani:)
 
Już dłuższy czas myślałam o założeniu fanpage dla blogaska, ale zawsze było coś, co skutecznie nie pozwalało mi tego zrobić. A to mi się nie chciało, a to zapominałam, bądź też nie miałam weny.
Dzisiaj postanowiłam to zmienić. Pewnie trochę mi zajmie ogarnięcie tematu, ale już teraz chciałabym Was zaprosić do polubienia i odwiedzin:) Będzie mi bardzo miło, a każde wasze kliknięcie da mi także dużo motywacji.
Ikonkę przekierowującą na fb znajdziecie po prawej stronie tuż pod obserwatorami. Na chwilę obecną jest takie rozwiązanie, ale postaram się to zmienić. Ale także ikonka w poście jest aktywna, więc śmiało możecie również w nią  klikać:)
Zapraszam:)
 

https://www.facebook.com/Lusia1982
 
 
Pozdrawiam. Lusia.

12 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.