poniedziałek, 11 lutego 2013

Dzisiejsza długo wyczekiwana przesyłka


Witajcie.

Udało mi się zakwalifikować do III edycji programu współpracy z blogami marki BingoSpa. Ucieszyłam się bardzo z tej wiadomości. Kiedy dostałam listę produktów, wybór był dość ciężki, ale na pewno wiedziałam, że będzie to szampon borowinowy i 7 ziół.

Dzisiaj przyszła do mnie długo wyczekiwana przesyłka.
Niestety, szampon odrobinkę się rozlał, ale nie dużo, lekko ubrudzone opakowanie było, co widać na zdjęciu (naklejka szamponu). Stało się tak za sprawą, że kosmetyki zostały wysłane w bąbelkowej kopercie, niczym dodatkowo nie zabezpieczone. Na zakrętce kremu widać moje odciski:)

29 komentarzy:

  1. Mam też ten szampon i u mnie również trochę go wyciekło, co widać na naklejce ;)
    Peeling również mam i testuję ;)
    Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam peeling i krem, też dzisiaj dostałam w naderwanej kopercie ;) Listonoszka mnie przepraszała, że może to jej w torbie się porwało i kazała sprawdzić czy wszystko jest. Jeszcze wzięłam jedwabne serum do mycia włosów i też mi się wylało trochę, niczym niestety nie zabezpieczyli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie zabezpieczyli. Równie dobrze cały szampon mógł mi się wylać.

      Usuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do Ciebie :) Współpracy zazdroszczę i domyślam się jak trudny wybór miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna paczuszka ;) Widziałam produkty BingoSpa w Auchan, jeśli okażą się dobre to zakupię w przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna paczka nie miałam tych kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja ich niestety nie znam ale moze uda mi sie niedlugo poznac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka, bardzo jestem ciekawa tego peelingu błotnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling raz użyty i jestem nim zachwycona, a w połączeniu z kremem do twarzy...cudo:D

      Usuń
  8. Gratuluję paczki . peeling zawiera jak widzę kwasy owocowe słyszalm , że są bardzos kuteczne .:)Zapraszam do mnie :http://kraina-kwiatow-i-smakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    I czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja koperta też była rozerwana, na szczęście zawartość cała :)
    Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje : ) szkoda, że nie zabezpieczyli tego niczym, ale chyba firmy głównie stawiają na szybkość i ilość...Miłego testowania i czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...ale na szczęście nic poważnego się nie stało z kosmetykami!

      Usuń
  12. ale przyjemne testowanie się szykuje :)
    gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa recenzji szamponu :)
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. aż wstyd się przyznać ale jeszcze nie miałam nic tej marki
    zapraszam na moje mini rozdanie w owiecccckowej-szafie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. miłego testowania :) mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tego peelingu chętnie bym sama użyła :P

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję i miłego testowania...czekamy zatem na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te paczuszki dostajecie, przyjemnego testowania:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też mam ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna przesyłka tylko szkoda ze firma nie zadbała o to żebys otrzymała wszytsko w całosci i nieuszkodzone :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj, ciekawa jestem tego peeligu plotnego-czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.