wtorek, 11 lutego 2014

Nowości w mojej kosmetyczce + niespodzianka


Witajcie:)
Denko było, więc i czas uzupełnić zapasy:) Ci co mnie znają wiedzą, że nie lubię przepłacać, dlatego zawsze kupuję w promocjach. Większość rzeczy nie jest kupionych ze względu na cenę promocyjną, a z "konieczności" ich posiadania, ale nie w sensie kaprysu:) Troszkę się tego nazbierało, ale mam nadzieję, że używanie jak i zużywanie będzie przyjemnością.


Podczas zakupów postawiłam na pielęgnację twarzy. Niestety moja cera bardzo się pogorszyła, nie ominie mnie wizyta u dermatologa, jednak zanim to nastąpi chcę o nią lepiej zadbać. Dlatego pojawiło się min.:

1. Herbal Garden Eva Natura - krem kupiony pod wpływem "ceny na do widzenia" w Rossmannie, jednak myślałam o jego kupnie i tak od pewnego czasu za sprawą pozytywnych opinii niektórych blogerek - jeszcze nie używany. Zapłaciłam za niego ok. 6.89zł.

2. Kozie mleko od Ziai - krem pod oczy, kupiony w Rossmannie, "cena na do widzenia" zachęciła mnie, a i tak kończył mi się krem, więc skorzystałam z okazji. Cena ok. 4,50zł.

3. Celia deLuxe - płyn micelarny. Jak go zobaczyłam to musiałam kupić:) Obecnie inne dwa mam na wykończeniu, ale Celia już używana - lepszego w tej chwili nie znam. Cena 7,99zł.

4. Krem Siarkowa Moc z Barwy - byłam bardzo ciekawa tego kremu, wierzyłam w jego skuteczność, a dzięki Patrycji, która wysłała mi kilka próbek musiałam kupić. Skorzystałam z poprzedniej promocji w Ross. Dołączona była saszetka szamponu z tej samej serii, wypróbowałam, ale raczej nie kupię. Cena 13,99zł.

5. Mydło Siarkowa Moc - idąc za ciosem kupiłam i je, by wspomóc działanie kremu. Miłym dodatkiem była schowana w opakowaniu maseczka do twarzy tej samej serii (do wyboru maseczka lub peeling). Cena 4,99zł.

6. Synergen, punktowy żel na wypryski - zachęciła mnie Kajmanowa w swoim filmiku na YT, a dzięki promocji szybko znalazł się w moim koszyku - 5,99zł.

7. Synergen, puder antybakteryjny - promocja w Ross, ok. 6zł. 

8. Synergen, maseczka przeciwtrądzikowa - to już moja druga, jest niezła i kosztuje grosze - 1,39zł w promocji.
9. Pomadki ochronne Isana Intensiv i Alterra - Alterra kupiona dla mojego synka, który ciągle skubie wargi i ciągle ma je wysuszone. Cena w promocji 3,99zł, a Isany ok. 2,19zł.

10. Timotei, odżywka do włosów drogocenne olejki - dzięki Biedronce znalazła się w moim koszyku. Namiętnie używana:) Cena 5,99zł.

11. Dove, odżywka do włosów  Nourishing Oil Care - kupiona chyba dzień po zakupie Timotei, ale miałam na nią ochotę. Byłam ciekawa dwóch różnych odżywek o podobnym składzie pod kątem olejków. Cena 6,99zł w promocji w Ross.

12. Soraya, tonik BioTherapy, kuracja witaminowo - mineralna. Zakup tego toniku to impuls. Byłam w sklepie "Wszystko za 5zł" i tam czekał na mnie w cenie 4,90zł:)

13. Hegron, żel pod prysznic Vita - Med - na fb firmy Hegron otrzymałam w zabawie pt. "Udostępnij":)




Chciałam jeszcze raz podziękować Ci Madziu za rewelacyjną paczuszkę, która była dla mnie wielkim zaskoczeniem.
W środku same wspaniałości, ale nie o nie chodzi, a o gest, jaki w moją stronę zrobiła Magda, bezinteresownie wysyłając takie dobra.





I teraz mam pytanie do Was:) Ponieważ zawsze rozpisuję się w podobnych postach, uwzględniając ceny, bo po prostu sama czytając u kogoś na blogu chciałabym orientacyjnie wiedzieć, ile dana rzecz kosztuje. Chciałabym wiedzieć, czy nie przesadzam z ilością danych:)
Wiem, że może nie są to wyszukane kosmetyki, ale kupuję to, na co mnie stać i mam ochotę.



Pozdrawiam. Lusia.

38 komentarzy:

  1. Ja również lubię takie posty, z cenami :)
    Świetne zakupy i paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne nowości w Twojej kosmetyczce! Jestem niezwykle ciekawa kremu Evy i micela Celii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Eva musi trochę poczekać, ale o micelku z Celii niebawem coś naskrobię:)

      Usuń
  3. Anonimowy11/2/14 20:12

    moim zdaniem ilość danych jest w sam raz :) sama lubie widziec i ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny są ważne, nie mam ochoty szukać ich potem na stronach producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie lubię zamieszczać cen, bo są strasznie ruchome, a sama staram się korzystać z promocji. Bardzo jestem ciekawa jak ci się spisze ta siarkowa moc, i ta nowa odżywka z Timotey, bo bardzo je lubie a to ta ich nowa wersja widzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda jest jak dobra wróżka :) Świetne paczki ! A ceny - dobra rzecz, niestety ja często zapominam je umieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że cena podana obok dnego produktu, to bardzo przydatna informacja, sama staram się zawsze to uwzględnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie, że piszesz ceny!! :)
    przesyłka niespodzianka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ah ta cera.. nic tylko się kremować!
    a ceny pewnie - przydatna informacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalonaaa ;D
    Ja narazie poszczę i odziwo prawie nic nie kupuję...

    OdpowiedzUsuń
  11. Lusiu, nie dziękuj :* Cieszę się,że mogłam sprawić Ci radość tymi kosmetykami :*
    Lubię,gdy są podane ceny,więc nie rezygnuj z tego :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ten płyn micelarny z Celii,
    ceny jak najbardziej niech się pojawiają

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczuszka - gratuluję ;)
    Ja lubię wiedzieć, ile co kosztuje więc absolutnie nie rezygnuj z podawania cen ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo nowości, a paczuszka niespodzianka - widzę same cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy i przesyłeczka :)
    Ja bardzo lubię widzieć cenę przy takich produktach,więc masz "plus" ode mnie za to oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, jakie pudło różności dostałaś! :) Rewelacja! A z zakupów jestem ciekawa Celii płynu micelarnego. A ceny ja również zamieszczam i jeśli u kogoś o czymś czytam, lubię wiedzieć orientacyjnie, ile coś kosztuje, nawet jeśli bywają na to promocje, bo przynajmniej od razu wiem, czy ewentualnie mieści się to w moim budżecie, czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna paczuszka-lubię posty z cenami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe nowości u Ciebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też lubię wiedzieć ile co kosztuję i lubię gdy jest to uwzględnione :) A wspaniałości faktycznie dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Udane zakupy :) Wiele ciekawych kosmetyków :) Ja również lubię widzieć, ile co kosztuje i sama chętnie sięgam po kosmetyki w promocyjnych cenach :)

    Chętnie przeczytam o tym punktowym żelu na wypryski Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem pojawi się notka, bo już chyba wszystko jasne;)

      Usuń
  21. Ale Ci tych nowości wpadło ;) Podawaj ceny kosmetyków, jak najbardziej ;) Przynajmniej wszystko jest w jednym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. No ja najczęściej nie umieszczam cen ze względu na to że nie pamiętam ile co kosztowało... Zazwyczaj kupuję nie wszystko na raz więc paragonów niestety nie zbieram... Powiem szczerze że sama lubię widzieć cenę przy towarze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Myśle, że dobrze wiedziec ile co kosztuje:) ja tez lubie promocje choć i zaszaleć też mi się zdarza niestety, ale to głownie w tych sklepach w których promocje są rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem sama ciekawa tego micela z celii, chyba polecę do drogerii i też go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest idealnie :)) Jest dużo kosmetyków będzie dużo recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak już wiesz ( :) ) - krem 'Herbal Garden' Eva Natura bardziej zaszkodził mojej skórze niż jej pomógł... Teraz, co najwyżej, zużywam go jako mazidło do dekoltu.

    A paczuszka od Madzi - pełna dobroci! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem sporo tych nowości ;)) Sama zaopatrzyłam się w kolejną pomadkę Alterry ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. czekam na recenzję tych kosmetyków :)

    i zapraszam do mnie, do wygrania bon na zakupy:
    http://izusiaizusija.blogspot.com/2014/02/giveaway-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ceny są ok, przynajmniej nie muszę ich szukać, kiedy coś mi wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ceny warto podawać, każdy ma choć orientację w kosztach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przesadzasz, mnie się takie informacje bardzo przydają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.