środa, 10 października 2012

All About Face - maseczka z Tesco



Jakiś czas temu znów zrobiłam napad na Tesco i kupiłam w przecenie maseczki do twarzy All About Face. Kosztowały całe 0,67gr i ta cena tak mnie zaślepiła, że nawet nie przeczytałam, co to za maseczki:)
All About Beauty to maseczki na problematyczną cerę (czyli dla mnie), tzw. w "dwóch krokach" - głęboko oczyszczająca w kremie z zielona glinką oraz wit. C, oraz intensywnie nawilżającą w żelu z ekstraktem z drożdży oraz kwasem hialuronowym.



Powiem szczerze, że wahałam się, czy powinnam użyć dwóch maseczek, jedna po drugiej, czy może nie...Nie było to dla mnie takie oczywiste:/

Pierwsza z nich, maseczka z zieloną glinką to gęsty, "zielonkawy" krem, rzeczywiście przypominający glinę.


Dość dziwnie się nakłada, bo konsystencja jest jakby gumowata. Jedno opakowanie maseczki wystarcza na 2 użycia. 

Zapach niezbyt piękny, taki bardziej naturalny, bez sztucznych upiększaczy zapachowych.

Maseczkę trzyma się na twarzy aż 30 minut, co dla mnie jest nieco za długo, ale niech tak będzie:)
Po kilkunastu minutach maseczka staje się na twarzy bardziej przejrzysta, i trochę mniej gumowata. Nie zastyga tworząc skorupy, nie ściąga twarzy, po prostu nadal jest plastyczna.

 
Maseczkę zmywa się suchym wacikiem. Następuje to bezproblemowo, nieco się maże, ale nie stanowi to problemu. Czysta twarz troszkę się klei, ale wystarczy zastosować maseczkę nr.2 (lub tonik jak nie mamy czasu na kolejne 30 min. w maseczce:)).


Jest ona w żelu, który jest wodnisty. Należy uważać przy nabieraniu, gdyż może spłynąć z dłoni. Na twarzy trzyma się ładnie, i dużo nie trzeba jej nakładać. Dzięki temu starczy na kilka razy.
Pachnie ślicznie, fajnie chłodzi, oraz szybko wchłania się, więc można normalnie funkcjonować, nikogo nie strasząc:)



Po 30 minut, na obrzeżach maseczki widać było delikatne łuszczenie się maski, jak w przypadku maseczek peel - off.

Zmywa się jeszcze łatwiej, bo ciepłą wodą.
Po delikatnym osuszeniu nie używam ani toniku ani kremu.

Twarz nie  ściąga się, jest delikatna, gładka, bardzo dobrze nawilżona i miękka.

Jestem z niej bardzo zadowolona, jest to jedna z lepszych masek jakich używałam (dotyczy to zarówno 1 jak i 2 kroku).

Godzina z tą maseczką na twarzy jest tego warta, chociaż jeśli chodzi o działanie na wypryski to nie zauważyłam.


MOJA OCENA 4,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.