wtorek, 9 października 2012

Kurier dostarczył: Skarb Matki


Dzięki uprzejmości serwisu www.bangla.pl po raz kolejny mam przyjemność przetestować produkt, tym razem jest to krem z filtrem UV dla dzieci i niemowląt na zimę, oraz pomadka ochronna o smaku malinowym Skarb Matki firmy MacKar.


Śmiać mi się chce jak nie wiem, bo przyniósł kurier paczkę, a ja owszem, przyjęłam ją, ale za nic w świecie nie wiedziałam, z jakiej to okazji:)
Wiedziałam, że na bangli były produkty do testowania, ale nie załapałam się - jak sądziłam. Dopiero dziewczyny z serwisu uświadomiły mnie, że 5 dni temu po ogłoszeniu wyników mój nick znalazł się wśród szczęśliwców:)
Moja radość była tym większa, że parę chwil przed przyjściem kuriera pomyślałam sobie, że muszę kupić jakąś pomadkę ochronną, a młodemu krem na zimę:)
Usta już nią posmarowałam i jest super, ale szczegółowa recenzja za jakiś czas, najpierw muszę pofocić i pierwszeństwo  ma bangla:)




2 komentarze:

  1. Skarb Matki ma bardzo dobre kosmetyki, a takie stworzone na porę zimowa w szczególności przydają się nie tylko dzieciaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie testuję/my pomadkę i jest naprawdę fajna. Młody uwielbia, jak smaruję mu pysiaka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.