sobota, 20 października 2012

Próbki: Pharmaceris


Kilka dni temu listonosz zostawił awizo. Byłam ciekawa, co na mnie czeka na poczcie. Padał deszcz, młodego zostawiłam w domu i poleciałam odebrać przesyłkę.
Była to szara koperta, a w niej próbki Pharmaceris.
Z jednej strony dobrze, że firma zadbała o to, aby mieć potwierdzenie odbioru przesyłki, co znaczy, że dba o klienta, z drugiej strony sądziłam, że próbki wystarczy wysłać normalnie i tyle:)

W skład próbek wchodzą:

1. Dwie próbki delikatnego żelu do mycia ciała i głowy dla dzieci.
2. Dwie próbki nawilżającego balsamu do ciała dla dzieci.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.