wtorek, 9 października 2012

Kamill - żele pod prysznic


Od momentu, kiedy po raz pierwszy użyłam żeli pod prysznic Kamill, staram się kupować je regularnie, a raczej przy okazji promocji:)
 
Kilka dni temu w E'LEclercu była promocja na te żele - 4,99zł a drugi za 1 gr. I jak tu nie wziąć??


Bardzo lubię te żele za ich oryginalne zapachy. Reszta, jak w przypadku innych żeli - czyli nie podrażniają mnie, nie uczulają i nie wysuszają, mają gęstą konsystencję.
 
Ale dla zapachu warto je mieć.

To, co zauważyłam, to to, że każdy z tych żeli ma inny skład. Jest to dużą niespodzianką dla mnie, bo z reguły żele różnią się tylko zapachem lub też składem który wskazuje na nazwę żelu. Tutaj różnice są diametralne.


Jednak zawarta ilość parabenów w różowym żelu przyprawia o zawrót głowy, więc jak ktoś ich unika, to musi sobie podarować właśnie ten (nie wiem, jak jest w przypadku innych żeli, których nie ma na zdjęciu).
 
Zdjęcia składów podaje wg kolejności żeli stojących od lewej strony:





 MOJA OCENA 5/5


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.