piątek, 18 stycznia 2013

Balsam do ciała CutisHelp mimi


No i stało się:) Ostatni post ostatniego kosmetyku firmy CutisHelp mimi.
Mowa o balsamie do ciała, który jest równie udany jak cała seria.

Wygląd opakowania oraz pojemność taka sama jak w przypadku emulsji do mycia ciała i włosów, czyli opakowanie zamykane na "klik" oraz 200ml.

Balsam ma barwę jasno żółtą, jest rzadki, ma lekką konsystencję, ale nie wylewa się z butelki. Zawsze mam na dłoni tyle, ile potrzebuję kosmetyku.


Zapach delikatny, naturalny i przyjemny - jak w przypadku całej serii kosmetyków.
I tak jak w pozostałej serii kosmetyków króluje olej z konopi siewnych:)



Balsam bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustej czy klejącej warstwy.
Skóra jest bardzo dobrze nawilżona, sprawdziłam na sobie:)
Balsam daje wyraźnie odczuwalny komfort, skóra nie ściąga się.

Dodatkowym atutem jest to, że balsam jest bardzo wydajny. Używam go już dłuższy czas i zużyte jest dopiero 1/5 opakowania, biorąc pod uwagę fakt, że moje dziecko trochę go wylało...



MOJA OCENA 5/5

4 komentarze:

  1. Ciekawy produkt:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :)
    Zapraszam na konkurs :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne te opakowania. Chyba się na cos skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne opakowanie :) Słodka kaczuszka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.