czwartek, 17 stycznia 2013

Emulsja do mycia ciała i włosów od CutisHelp mimi


Dzisiaj przychodzę do Was z przedostatnim już postem dotyczącym kosmetyków do pielęgnacji skóry wrażliwej i atopowej od firmy CutisHelp mimi.

Notka będzie o emulsji do mycia ciała i włosów.

   
Emulsja zamknięta jest w plastikowym, wygodnym opakowaniu zamkniętym na "klik". Pojemność to 200ml. W środku znajdujemy gęsty żel, o jasno żółtawym kolorze i naturalnym, przyjemnym zapachu.


Jakoś nazwa "emulsja" nie pasuje mi do tego kosmetyku, ponieważ jest w formie żelu i tak też bym go nazwała. Ale zapewne z składzie znajdzie się odpowiedź, dlaczego jest to jednak "emulsja".

Głównym składnikiem jest olej z konopi siewnych.


Bardzo lubię ten kosmetyk, ponieważ jest niesłychanie wydajny. Niewielka ilość wystarczy, do wytworzenia dużej ilości piany, która umyje całe ciałko i włosy. 
Gdy myję włosy młodego, trzymam troszkę dłużej na głowie tą emulsję, aby składniki mogły zadziałać. Wszystko ze względu na to, że moje dziecko ma tendencję do przesuszonej skóry głowy.
Odkąd myję nim mu głowę, problem znikł. 


Skóra po umyciu jest bardzo dobrze nawilżona, brak suchych miejsc na ciele, nie jest koniecznością nakładanie balsamu.

Czasami sama myję sobie nim twarz, gdy mam nadmiernie przesuszoną i płata mi figle.


Generalnie moje dziecko nigdy nie miało alergii skórnej, jedynie po kąpieli występowały miejscami suche placki. Jednak korzystanie  ze specjalistycznych preparatów do pielęgnacji dzieci i niemowląt znacznie poprawia wygląd skóry.
Wiem, że błędem było mycie dziecka zwykłymi drogeryjnymi kosmetykami.



16 komentarzy:

  1. Moja siostrzenica też jest dość wrażliwa jeżeli chodzi o stosowanie jakichkolwiek płynów do mycia ciała bądź szamponów. Chyba będę musiała poradzić siostrze, by rozejrzała się za tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam i jest według mnie rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie pachnie ta emulsja ,mam jej resztki na dnie butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od mojej kuzynki wiem, że też idealna się okazała dla jej maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi interesująco i wydaje się być dobrym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na produktach dla dzieci się nie znam, ale fotki są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Emulsja jest świetna :) Mój siostrzeniec bardzo ją sobie chwali! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji przetestować tych produktów ale widziałam dużo dobrych recenzji na ich temat.

    Zapraszam do mnie, również mam kilka recenzji na temat produktów dla dzieciaczków ;) http://test-by-destiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, muszę polecić go mojej bratowej .

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z takim preparatem i z tą firmą także. Obserwuję oczywiście i zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super trzeba wypróbować co jak co nie wiedziałam , że takie coś jest

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny :)

    Zapraszam na konkurs. Do wygrania bransoletka. Warto spróbować :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że produkt jest w 100 % naturalny! A kaczucha obłędna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musi być naprawdę obłędny jeśli sobie radzi z problemami skóry...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.