wtorek, 4 września 2012

Delia Coral Prosilk - jednak na TAK


Do niedawna wieszałam psy na tym lakierze. Główna wada - już następnego dnia ściera się z paznokci, dodatkowo farbuje płytkę paznokcia.
I tak przez tydzień prawie codziennie malowałam sobie nim moje porozdwajane paznokcie, kiedy to zmywając je po raz ostatni zaobserwowałam, że płytka nie jest zafarbowana, a co najważniejsze, moje paznokcie nie rozdwajają się! To chyba jakiś cud!! Co do tego drugiego to pewnie zasługa zawartego w lakierze jedwabiu, chociaż nie podejrzewałam go o tak wspaniałe właściwości w owym kosmetyku.
Wybaczam mu, że tak szybko znika z paznokci bez udziału osób trzecich - za tyle dobra, które dla mnie uczynił, muszę być wspaniałomyślna.


Tak w skrócie o tym bądź co bądź cudeńku, to warto wspomnieć, że ma długi pędzelek, którego ja osobiście nie lubię, wolę krótkie, które są wygodniejsze. Jego konsystencja jest dość płynna i lakier dosłownie sam maluje nam paznokcie.
I co dla mnie najważniejsze - bardzo szybko schnie, daje piękny połysk, i wystarczy jedna warstwa, aby paznokieć był ładnie pokryty. Cena to niecałe 4zł za 10ml.
Oto efekt końcowy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.