niedziela, 30 września 2012

Próbki: Feminum


Może nie jest to wielki powrót, ale zawsze jest;) Mój pobyt przeciągnął się do 2 tygodni, i chętnie przedłużyłabym go sobie jeszcze troszkę, ale niestety, czas wrócić do szarej rzeczywistości:)

Będąc u rodziców musiałam przyjechać do domu, żeby sprawdzić skrzynkę na listy, w której to znalazłam kopertę z próbkami nawilżającego żelu intymnego Feminum oraz nawilżająco - łagodzącego żelu do nosa Nosolan.
Powiem szczerze, że zamawiając te próbki zasugerowałam się, że jest to żel do higieny intymnej...ale ze mnie gapa, wstyd....
Ale z pewnością nie zmarnują się, już nawet pozwoliłam sobie użyć do aplikowania tamponów - świetnie się sprawdza:)



Do wyboru są 2 rodzaje żeli - z kwasem mlekowym oraz solą sodową i kwasem hialuronowym. 
Małym minusem jest to, że próbki żelu zamknięte są w saszetkach, a nie w małych tubkach. To zdecydowanie ułatwiłoby użytkowanie. 

2 komentarze:

  1. Ten nosolan się super sprawdził u mojej zasmarkanej obecnie córki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.