piątek, 24 maja 2013

essence quatro - over the taupe


Witam:)
Dzisiaj pokażę Wam paletkę Essence Quatro, kolor nr. 07 over the taupe. Przyznam, że wybierając kolor myślałam, że będzie bardziej hmm....nie wiem, "jaśniejszy". W sumie użyłam jasnych odcieni w paletce, które moim zdaniem i tak wyglądają dość smutno. Cienie są bardzo mocno napigmentowane i ciemno malują.






Znajdzie się chwila, kiedy będę chciała ich użyć, ale z pewnością jaśniejsze kolory chętniej będę używać.

Podoba Wam się? Co sądzicie o tych kolorach?



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

32 komentarze:

  1. Od pewnego czasu takie zestawienie cieni jest dla mnie najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chyba to nr 5, na pewno denim się zwą :) I w sumie to używam dwóch tylko z 4, bo te dwa pozostałe są jakieś takie średnie... Słabo napigmentowane, w dodatku mi się zrobiła na nich skorupka, więc już całkiem się nie da :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak delikatnie! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) delikatny makijaż z tą paletką prezentuje się naprawdę przyjemnie

      Usuń
  5. O kolorki jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jakie śliczne kolory na oczkach :) chyba sama sie skusze na tą paletkę :)
    pozdrawiam! kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem fajna, ale ciemne kolorki są naprawdę ciemne:)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądają na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba, ten makijaż i Twoje spojrzenie w nim sa takie tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny makijaż:) A kolorki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne kolory na co dzien :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na co dzień owszem, i takie trochę zadziorne:)

      Usuń
  11. Swietny makijaż. Uwielbiam takie kolorki. Ciekawią mnie te cienie z ESSENCE, długo sie utrzymuja na oczach??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie jestem w fazie testowania, ale za kilka dni pojawi się recenzja porównawcza

      Usuń
    2. Będe wyczekiwać;) Dodaję do obserwatorów.

      Usuń
  12. wg mnie trochę smutne - przydałby sie jakiś mocniejszy kolorystycznie akcent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam, że trochę smutne, takie jesienne, ale bałam się dodać czegoś mocniejszego, bo obawiałam sie efektu, a musiałam wyjść jeszcze z domu:)

      Usuń
  13. Podoba mi się ta paletka, ciekawa jestem czy na morko ładnie wyglądają?

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie naturalne brązy a makijaż wyszedł Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zestawienie kolorystyczne w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż śliczny. Ładny ten jasny kolorek. Ciekawe jak wszystkie w zestawieniu wyglądałyby ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo subtelne a to lubię - w każdej kosmetyczce powinny znaleźć się takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te kolory i świetnie prezentują się na Twoich powiekach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.