środa, 24 kwietnia 2013

Kolorowa przesyłka


Witajcie:)

Zabieram się za pisanie. Brak weny to już przeszłość...
Wczoraj odwiedził mnie kurier i dostarczył paczkę, której nie mogłam się doczekać. Moje oczy będą na wiosnę kolorowe, a was będę raczyć makijażami. Oto moje nowe i najcudowniejsze paletki z cieniami:

  
 
Przybliżę Wam co nieco:



1. Rimmel - 014 Bold Behaviour
2. Astor - 330 Indian Evenings




3.  Bourjois - 05 Rose Vintage
4. Essence - 07 Over The Taupe




5. Miss Sporty - 408 Luxury Smoky
6. Wibo - nr. 53




7. Maybelline - 13 Nude Beige
8. L'oreal -  E2 Nude Lingerie


Kolory wybierałam sama, więc cieszę się tym bardziej, bo będę nosić to, w czym czuję się najlepiej. Paletki wyglądają rewelacyjnie, muszę oswoić się z ich obecnością zanim przystąpię do ich zużywania:) 



 
Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

43 komentarze:

  1. Śliczne paletki :) czekam, aż pojawią się na Twoich powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się paletka Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę, dużo cieni = dużo radości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kosmetyki :) zapraszam na moją notką - powinna cię zaciekawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Loreal jest śliczny. Sama sobie obiecałam, że póki co nie kupuję cieni bo ich strasznie dużo mam.... mąż doszedł do wniosku że to moje hobby

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne kolory ,nie wiem ,które najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolory paletek wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta z rimmel podoba mi sie najbardziej x

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleeee paletek :D Każda jedna by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam wypróbować cieni Maybelline dlatego z niecierpliwością czekam na recenzję :) Natomiast cienie z wibo akurat tej serii są beznadziejne! Chyba że mnie sie tylko tak trafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alę będziemy się malować :) Śliczne są te paletki i czekam na Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje !!! Zazdraszczam paczuchy !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńka. W życiu nie miałam takiej kolekcji ;)
    Super - maluj się i pokazuj efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale makijaże się teraz posypią :)
    fajne kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy24/4/13 12:49

    piekne piekne piekne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszcząc wam współprac z banglą:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam:) wyślij zgłoszenie, może się uda!

      Usuń
  17. boze same cudownosci :) gratuluje i milego testowania zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podobają mi się te dwie pierwsze ;D miłego testowania :) i czekam na jakieś makijażowe wariacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubieńcem jest Maybelline i Bourjois:) Chociaż jeszcze ich nie używałam:P

      Usuń
  19. Ale świetne ! Czekam na jakieś makijaże z ich zastosowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo kolorowa przesyłka. Czekam na Twoje propozycję makijażu z udziałem Twoich nowych lokatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajnie masz :D Astor chyba najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się Maybelline i Bourjois

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, świetne paletki, szczególnie ta z Maybelline! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! I dodaję do obserwowanych, chętnie zobaczę jak będą prezentowały się te wszystkie cienie na Twoich powiekach, czekam na makijaże! :))

      Usuń
  24. Świetne te paletki, śliczne kolorki typowo "moje". Czekam na makijaże

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam cienie do powiek, mam na ich punkcie obsesję, dlatego mam ich o co najmniej połowę więcej niż potrzebuję. Dodaję twojego bloga do obserwowanych, bo coś mi mówi, że zainteresują mnie twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany, ale zazdroszczę tych wspaniałości...:)

    Ja mam identyczną z L`oreala i jest boska...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajne, stonowane kolorki :) Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  28. kolorki zróżnicowane ale wszystkie piękne :)
    czekam z niecierpliwością na twoje makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy24/4/13 23:10

    Śliczne kolorki:) No to czekam na recenzje:) Zwłaszcza mnie interesują Bourjois...
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, gratuluję tak świetnej wysyłki :)
    Ja mam cień z Astor, ale w innych kolorach. Niestety mnie nie zachwycił i cieszę się, że nie skusiłam się na niego jak był nowością tylko otrzymałam w gratisie..

    OdpowiedzUsuń
  31. To jest dopiero paczucha :D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny mikołaj super

    OdpowiedzUsuń
  33. O kochana :) Jakie masz cudeńka :D
    Teraz możesz się malować i malować :) Tylko pozazdrościć takiego zestawu :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej podobają mi się Maybelline i L'oreala

    OdpowiedzUsuń
  35. te cienie z Bourjois mam i bardzo je lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Prezentują się wspaniale :) Ciekawe jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.