poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Akcja Maliny: Rewitalizacja dłoni i stóp - podsumowanie


To była moja pierwsza akcja z Maliną, ale ponieważ z pewnych przyczyn moje poszukiwania były dość okrojone, teoretycznie mogę stwierdzić, że swój ideał w dziedzinie pielęgnacji dłoni mam.
Moje paznokcie w jakim opłakanym stanie były, w takim są nadal, na pewne odżywki raczej się nie skuszę, a te, co są mi znane nie spełniają obietnic producenta. W kwestii stóp mam ideał, ale o nim nie mogłam napisać, gdyż z racji obowiązującego mnie grafiku musiałam się wstrzymać.




Aby nie przedłużać, śmiało mogę stwierdzić, że numerem jeden w pielęgnacji dłoni jest Kamill Intensiv+.





Krem do stóp to bezapelacyjnie Dermo Pedi, Regenerujący krem-maska do stóp Tołpa.



Odżywka do paznokci - tutaj jestem w fazie poszukiwania. Interesuje mnie nie koniecznie odżywka w formie lakieru do paznokci, ale także przeróżne soecyfiki naturalne.

7 komentarzy:

  1. Ten krem do stóp chyba wypróbuję, bo mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię kremy z serii Kamill

    OdpowiedzUsuń
  3. też wczoraj zrobiłam podsumowanie, ale twoich ulubieńców nie miałam okazji testować

    OdpowiedzUsuń
  4. w zasadzie nie znam tych kremów.. Fajnie, że znalazłaś swoje ideały!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie znam tych kosmetyków, używam zupełnie czego innego. Do rąk króluje Balea, Alverde i
    Eveline, a o stópki już rzadziej dbam, ale mam kremiki z Schoolla i Gehwola

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja się na Kamillu ostatnio sparzyłam i na pewno więcej nie kupię :(

    Z odżywek do paznokci dla mnie najlepsza jest Micro Cell ale już wiem,że Tobie nie odpowiada.
    Słyszałam,że Regenerum to preparat świetny do paznokci.Ma bardzo dobre recenzje ale ja nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro pojawi się notka o Micro Cell, więc będziesz miała okazję zagłębić się w szczegóły:)

      Z odżywkami do paznokci jest tak, że nie wykorzystamy ich w inny sposób, jak np. zły szampon, którego można zużyć do prania skarpet:)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.