sobota, 6 kwietnia 2013

Urodzinowe prezenty


Nie chcę się chwalić, ale dzisiaj mam urodziny. Te nie bolą tak, jak w zeszłym roku. 31 lat - przez ten rok zdążyłam się przyzwyczaić do trójki z przodu (i niestety nie mówię tu o rozmiarze stanika;)) Ale jeszcze rok temu myśl o 30 urodzinach wprawiała mnie niemal w depresję. Korzystając z okazji (bo każda okazja jest dobra, żeby kupić sobie kosmetyk) postanowiłam sprawić sobie niewielki prezent. A raczej jest to prezent od moich rodziców, których nie chciałam nadwyrężać finansowo (i tak /za/dużo mi pomagają).

 
Nie mogłam doczekać się, kiedy będę szczęśliwą posiadaczką swoich pierwszych w życiu pędzli. Wiem, że nie są one profesjonalne, nie są nawet z tych lepszych, ale niczego więcej mi nie trzeba, bo jak się okazuje, nie umiem się umalować nawet takimi...Do rzeczy - zakupiłam je w Biedronce, za zawrotną kwotę 13,99zł.
Mam jedynie nadzieję, że nauczę się ich obsługiwać, i że nie powrócę do zabawy z pacynką:) Aczkolwiek taka jest na wyposażeniu, ale bardziej wypasiona niż te, które mam w posiadaniu.


Na stanie mam też peeling, również z Biedronki, winogronowy, zapowiada się ciekawie. Kosztował 7,99zł. Do wyboru był borówkowy oraz mango. 
W Kauflandzie kupiłam sobie w przecenie żel do mycia twarzy Nivea Visage z drobinkami peelingującymi za 5,99zł. To tyle u mnie z kosmetycznych nowości na chwilę obecną. Dziękuję za uwagę:)
  

47 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz jeszcze wszystkiego najlepszego :) Ciekawa jestem jak pędzle sprawdzą się u Ciebie. Mam nadzieję, że wspomnisz o tym niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusia, najlepszego!!!! Życzę Ci dużo zdrowia, miłości i spełnienia marzeń, których na pewno masz wiele :*


    a co do pędzli - to nie jest kwestia, że nawet takimi nie umiesz się malować. czym pędzle lepsze, tym łatwiejsza ich obsługa :) dlatego tanimi pędzlami łatwo się zrazić do takich gadżetów. Mam jednak nadzieję, że je opanujesz i będą Ci służyły :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin:) Ja też mam już 31, od miesiąca.
    Faktycznie i mnie ta liczba cały czas przeraża, ale jeszcze bardziej to że zbliża się powoli do...
    Pozdrawiam i miłego dnia urodzinowego życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i radości w życiu. Dużo pociechy ze smyka. Aby twoje plany zostały zrealizowane :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :) Zdrowia, szczęścia i radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad tymi pędzelkami :P Być może jeszcze się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Ja za rok będę miała 30 i troszkę mnie to przeraża :( Miło słyszeć, że nie tylko ja prawie wpędzam się w depresję myśląc o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń! :*
    O ten żel z NIVEA za 6zł też chce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najcudowniejszego :)
    hmm, jeszcze pare notek z tymi pędzlami i chyba je kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego;***

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy6/4/13 12:50

    Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego. ♥ Ten żel z NIVEA jest dobry, przynajmniej moja koleżanka tak mówi. :) Zaobserwowałam. ^^ ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy6/4/13 13:32

    Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe jak się sprawdzą te pędzle, daj znać,
    wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, marzeń spełnienia ....
    Pędzelki oglądałam, macałam ;) ale się nie skusiłam ostatecznie.
    Peelingu nie znam, a żel nivea kiedyś miałam i była ok.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego! Rozumiem, że przejście na jedno oczko więcej z przodu jest ciężkie. Ja moje 20 urodziny też wspominam podobnie ;) Ale 30 to fajny wiek jak dla mnie ;)
    Czas wybrać się do Biedronki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego naj naj Kochana:-*
    Ja muszę kupić sobie ten borówkowy peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lusiu życzę ci wszystkiego najlepszego. Bardzo fajnie prezentują się te pędzle. Jak byś nie napisała ze są w takiej cenie to nawet bym nie pomyślała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Ja całkiem niedawno skończyłam trzydziechę, ale u mnie łatwo poszło, bowiem zaraz po 29-tych urodzinach powtarzałam, że mam już 30 lat, także zdążyłam się przyzwyczaić ;)
    Też zakupiłam winogronowy peeling, jestem go ogromnie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. sto lat ! sto lat ! :* Ja również muszę zakupić sobie jakieś pędzle ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Też planuję niedługo zakupić sobie w końcu pędzle ;)
    + Wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze raz wszystkiego naj... ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrówka!!!
    Pędzelki -świetne! *_*

    OdpowiedzUsuń
  27. ode mnie też najlepsze życzonka!
    ps. bądź cierpliwa, a pędzle Ci się odwdzięczą-będziesz miała cudowne makijaże oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. najlepsze życzenia :D a tych pędzli to ja nie widziałam, bo albo ich nie było, albo już wykupili.

    OdpowiedzUsuń
  29. trójka z przodu nie jest taka zła - jestem z nią oswojona już od kilku lat ;)
    raz jeszcze pomyślności!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Z okazji urodzin kolejnych
    moc życzeń składam serdecznych
    byś nigdy nie odczuwała samotności
    lecz zawsze żyła w miłości
    być miała przyjaciół wielu
    i wciąż dążyła do osiągnięcia celu
    a gdy już staniesz na szczycie swych marzeń
    życzę Ci kolejnych wspaniałych wrażeń
    by co dzień uśmiech na Twojej twarzy gościł
    i byś w swym życiu miała wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pędzelki wyglądają bardzo ciekawie i wcale nie "bublowato" :) A peeling z biedronki miałam kiedyś o zapachu mango, sprawował się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sto lat! :)
    Bardzo ładne prezenty sobie sprawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego Najlepszego :)
    wiele dziewczyn własnie zakupiło te pędzle :) oby ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepszego ;)
    Też miałam kupić sobie te pędzle i chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie pędzli nigdy za wiele! :D
    obiecałam sobie, że w najbliższej przyszłości powiększę swój mały magazyn o kilka sztuk ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Troszkę spóźnione wszystkiego najlepszego!:)
    Zdecydowanie pędzli nigdy za wiele, mi się co rusz gdzieś gubią.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję wszystkim za komentarze i wspaniałe życzenia!! Jest mi bardzo miło, tym bardziej, że nie wszyscy "bliscy" pamiętali...

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego naj:* ciesze się że masz pierwsze swoje pędzle ale zobaczysz że za jakiś czas kupisz te lepsze, ja kiedys też zaczynałam od tych "gorszych" ale lepiej zainwestować np w hakuro i cieszyć się nimi już ponad 3 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super prezenciki na urodzinki / nie martw się u mnie też 3 z przodu / :)
    Przesyłam buziaczki urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  40. powiem szczerze, ze zazdroszcze tych pedzli ! Spoznione sto lat! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten peeling wygląda soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  43. troszkę spóźnione wszystkiego, co najlepsze :)
    Bardzo fajne są te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś. Pędzle z Biedry też mam, w różowym etui ;)
    Życzenia raz jeszcze - niech Ci się ułoży w życiu i abyś zaznała szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Odwiedziłam Biedronkę i się zakupiłam :)) oj zapas na kilka miesięcy zrobiłam :D

    wszystkiego dobrego :))

    OdpowiedzUsuń
  46. o jaaa jakie fajne te pedzelki :) u mnie ich nie było niestety :( czekam na makijaże Twojego wykonania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.