sobota, 20 kwietnia 2013

Rozdania


Witajcie:)

Przyznam, że spóźniona wiosna dała mi się we znaki. Jak nie choroby, to znów brak energii. Nie mam weny na pisanie, na robienie fotek. Zaglądam do Was chętnie i komentuję, ale natchnienia mi brak.
Biorę jednak udział w kilku fajnych rozdaniach, może rozkręcą mnie:) 

Pierwsze z nich, to rozdanie u Blanki z bloga Mój Zakupoholizm:

   

Drugie rozdanie to kolorówka, na którą bardzo się nakręciłam:) Rozdanie u Milomanii z bloga makeupmilomania.



Zapraszam Was serdecznie i pozdrawiam:)

14 komentarzy:

  1. Rozdania są świetne, więc może się przyłączę jak tylko zdążę po remoncie....:)

    Ale oczywiście trzymam kciuki Karolinko...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam kciuki,żebyś wygrała :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rozdania,trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo nagród, może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rozdania, życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życze powowdzenia w roZdaniach, obys wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia, ta Balea taka kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia :)

    Pozdrawiam SL.
    deshonore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21/4/13 21:58

    Świetny blog, zapraszam do mnie AGATUSZKAA.BLOGSPOT.COM do komentowania i obserwacji ! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.