środa, 13 marca 2013

Akcja Maliny: Rewitalizacja dłoni i stóp


 ...czyli w oczekiwaniu na wiosnę.

To moja pierwsza akcja u Maliny i jej Malinowego Klubu. Do akcji zaprosiła mnie aniolekania. Oczywiście nie mogłam odmówić, tym bardziej że i tak miałam ochotę wziąć w niej udział.
Odkąd tylko pamiętam, lubiłam dbać o swoje dłonie. Ze stopami bywało różnie, a to głównie za sprawą kosmetyków, które nigdy się nie sprawdzały i uznawałam, że nie ma sensu stosować mazidła do stóp, skoro i tak nic nie dają.
Wszystko zmieniło się jakiś czas temu, dostałam parcie na pielęgnację stóp i robię to regularnie. Jeden ideał mam, ale chętnie poszukam alternatywy dla niego, bowiem nie zawsze finansowo będę mogła sobie na niego pozwolić. Poza tym zawsze jest okazja na poznanie kosmetyków, których wcześniej nie używałam.





Szczegóły akcji dla wszystkich zainteresowanych:

Czas trwania: od 11.marca - 8.kwietnia br, czyli dokładnie miesiąc. 
Celem akcji jest:
- duma z wyglądu swoich dłoni i stóp,
- poprawa kondycji skóry rąk i stóp - niech nie zdradzają naszego wieku,
- wyrobienie u siebie nawyku regularnego stosowania kosmetyków do rąk i stóp,
- znalezienie odpowiedniego dla Ciebie kosmetyku,
- pewność siebie! 

Kosmetyki, o których mowa to kremy, balsamy, serum, peelingi i inne kuracje do rąk, kremy, balsamy, peelingi, maski, dezodoranty i preparaty poprawiające kondycję pięt i skóry stóp, oraz preparaty do paznokci.
 
Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji zamieść jak najwięcej recenzji ww. kosmetyków,
5. Wybierz spośród nich 3 kosmetyczne hity, po jednym z każdej grupy*:
  - kosmetyk do dłoni,
  - kosmetyk do stóp,
  - preparat do paznokci
   i opublikuj post z listą Twoich REWITALIZACYJNYCH hitów.

*UWAGA: Jeśli podczas trwania akcji nie znajdziesz swojego najlepszego kosmetyku, to lista hitów może zawierać nazwę kosmetyku już wcześniej przez Was recenzowany na blogu. Warunek jest taki jak w poprzednich akcjach - trzeba poszukiwać:)


Jak to ładnie napisała jedna z malinowych dziewczyn, że zaprasza wszystkich chętnych do wzięcia udziału, podpisuję się po tymi słowami:) Może jednak upoluję kogoś, może są osoby, które potrzebują zaproszenia, które będzie niejako motywacją do tego, aby wziąć sprawy w swoje ręce i sprawić, by wiosną i latem cieszyć się pięknymi dłońmi i stopami. Do dzieła moi drodzy!  

3 komentarze:

  1. Ja tym razem nie biorę udziału. Zostałam wyróżniona w poprzednich akcjach Maliny i teraz będę się przyglądać. Powodzenia w akcji:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. również biorę udział w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.