sobota, 30 marca 2013

Moje zdobycze i mała przesyłka



Witajcie:)

Wczorajszy dzień przyniósł mi parę przyjemnych drobiazgów, ale nie miałam  możliwości podzielenia się nimi z wami.
Będąc na zakupach w Biedronce w moje ręce wpadły lakiery Virtual. Było kilka fajnych kolorów, ale górę wziął mój rozsądek, bo nie chciałam kupować kolorów, które mam, chociaż innych firm. I to, co najważniejsze, cena...każdy z tych lakierów kosztował 1,99zł. Nawet cena nie skusiła mnie, by wziąć ich więcej:)
Do koszyka wpadła tez sól do kąpieli, morska, której zapach urzekł mnie bardzo! Kojarzy mi się z DKNY Be Delicious. Zahaczając przy okazji o Kaufland kupiłam sobie szampon Joanny Rzepa, 400ml za 5,49zł (normalnie kosztuje 8,99zł). Pomijam już fakt, że w domu mam jeszcze nie używaną butelkę tego samego szamponu 200ml, kupionego wówczas za 4,49zł, więc nie mogłam nie skorzystać z wczorajszej okazji:)



Tak się zastanawiam, jak nazwać ten "zielony" kolor. Przychodzi mi na myśl "brudna mięta". Co wy na to? Jak nazwałybyście ten kolorek? Drugi to żarówiasta malino - pomarańcza:) Ale wymyślam....pewnie przez późną porę. 


Dwie przesyłki, które do mnie zawitały to:  
Próbki, i pewnie niewiele mi pomogą, ale... Jakiś czas temu na fb była akcja z firmą Bionike. Można było wybrać sobie po kilka próbek z wybranych kosmetyków. Moje to krem na dzień i na noc na starość, balsam 10% urea i na trądzik krem oraz peeling (jednak).


Ostatnia przesyłka jest od Nord Pharma. Na stronie firmy można było sobie wybrać jednen z trzech preparatów do testowania. Wybrałam Selen i Cynk. Z myślą o cerze i włosach, ale nie tylko.


Pozdrawiam:)

27 komentarzy:

  1. ładna "brudna mięta" ;) chętnie bym przyjęła;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą "brudną miętę" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też dostałam próbeczki z Bionike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie:) Testuję te do cery trądzikowej, peeling jest genialny:) Takiej gładkiej buźki dawno nie miałam:)

      Usuń
  4. u mnie w biedronce nie widziałam tych lakierów a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale zaglądaj. U mnie chyba sprzątali magazyn:)

      Usuń
  5. Fajne akcje wyhaczyłaś :) też patrzyłam na lakiery w biedronce,ale kolory średnio mnie urzekły,więc odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, na siłę nie ma co brać, nawet za tą cenę, dlatego u mnie tylko 2 sztuki:)

      Usuń
  6. Anonimowy30/3/13 10:23

    Mam ten sam lakier (zielony) z Virtual i bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj już sobie pomalowałam tym zielonym, rzeczywiście, bardzo ładnie wygląda:)

      Usuń
  7. sól fajnie barwi wodę

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena lakierów mnie powaliła :P
    Za próbkami nie przepadam i tak bym ich nie zużyła ;) Ale suplement zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię lakiery Virtula,a po świętach sprawdzę czy u mnie też w tej cenie:)

    I niebieska sól:) Moja ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieska jest boska! Ale inne też mi się podobają:)

      Usuń
  10. podziwiam, że potrafisz się powstrzymać przy zakupie lakierów do paznokci :) ja nie potrafię... już niebawem pokaże u siebie nowe nabytki lakierowe :D hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano potrafię:P Ale może gdyby był większy wybór kolorów, to pewnie miałabym problem:)

      Usuń
  11. Promocje kuszą, oj kuszą, ja nie mogę się zazwyczaj oprzeć.....:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a lakiery tej firmy ładnie rozprowadzają się po płytce, czy jest problem troche? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nakładałam na podkład to super, ale bardzo długo schną. Niestety na jednym paznokciu zdarł mi się niewyschnięty lakier i nakładałam na gołą płytkę i porażka była! Zobaczymy, co będzie dalej...

      Usuń
  13. Ja w Biedronce byłam ostatnio ale tych lakierów nie widziałam :( Bardzo szkoda :( Za to wpdłam na szafę tekturową Bell ale ciężko się miałam dopchnąć do niej więc wzięłam tylko 3 pomadki po 2,49 zł A co do koloru lakieru to faktycznie brudna mięta pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego mi to robisz? :( Pomadki, buu....chcę! Ale w mojej Biedronce była nowa dostawa Bell i nowe stojaki, więc nie liczę na te po 2,49zł:)

      Usuń
  14. ja nie pojmuję jak mogłam przegapić taka promocję na lakiery , ech ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy7/5/20 02:01

    Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy7/5/20 20:08

    Każda przesyłka moim zdaniem jest fajna i tym bardziej, jeśli faktycznie zamawiamy cokolwiek przez internet. Warto również rozważyć dostawę w 24 godziny bo jak czytałem w https://www.sendit.pl/blog/dostawa-w-24-godziny-jak-zrozumiec-czas-dostawy-u-kurierow to jak najbardziej jest ona możliwa tylko musimy zrozumieć jak ona działa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.