środa, 20 marca 2013

[TAG] Liebster Blog Award ♥


Zostałam otagowana przez 13thdoor, za co bardzo jej dziękuję. Lubię tego typu zabawy, niektóre pytania zmuszają do wytężenia myślenia, do chwili zatrzymania.



 Na czym polega zabawa?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Oto pytania od 13thdoor:


1. Bez czego nie ruszasz się z domu?
Bez telefonu, pomadki nawilżającej i chusteczek higienicznych.
 

2. Skąd pomysł na założenie bloga?
Koleżanki z pewnego serwisu mnie "zaraziły" blogowaniem.
 

3. Czego byś nie zrobiła nigdy w życiu?
Nie zjadłabym robaka.
 

4. Jaka piosenka pozytywnie Cię nastraja?
Marillion - "Easter"


5. Zapachowy must have?
DKNY - "Be Delicious"

6. Ostatnia rzecz, którą kupiłaś?
Lekarstwa dla dziecka.
 

7. Gdybyś wygrała milion ... na co byś go wydała / co byś z nim zrobiła?
Kupiłabym przyjaciółce mieszkanie i realizowała swoją próżną stronę.


8. Pepsi czy Coca-Cola?
Pepsi.


9. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w życiu?
 Wstydzę się napisać:)


10. Jakie są Twoje wymarzone buty?
Nie mam bzika na tym punkcie. Chciałabym pozwolić sobie na kupno każdych, które wpadną mi w oko.
  

11. Ulubiona potrawa?
Pizza i gołąbki.


Blogi, które nominuję: 
4. Alicja w krainie kosmetyków -  http://alicja-w-krainie-kosmetykow.blogspot.com
7. Dakota - http://77dakota.blogspot.com
8. Kraina testów - http://kraina-testow.blogspot.com
9. Kasia -  http://kasiuleczkabiedroneczka.blogspot.com
10. Dream's World -  http://probki-testowanie-recenzje.blogspot.com
11. Nusinka -  http://nusinkowo.blogspot.com


Moje pytania:

1. Szminka czy błyszczyk?
2. Kąpiel w wannie czy szybki prysznic?
3.  Co byś w sobie zmieniła?
4. Wymarzony prezent urodzinowy.
5. Czego najbardziej nie lubisz u płci przeciwnej?
6. Pies czy kot?
7. Wyjazd w góry czy nad morze?
8. Ulubiony kosmetyk.
9. Kawa czy herbata?
10. Ulubiony film.
11. Którą cechę charakteru cenisz najbardziej?  

24 komentarze:

  1. Dziękuję kochana za otagowanie, napiszę w pierwszej wolnej chwili...

    OdpowiedzUsuń
  2. I postawiłaś mnie słonko w niezręcznej sytuacji teraz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem:D Nie ukrywam, że byłam ciekawa twojej reakcji:P

      Usuń
    2. tu już nie chodzi o moją reakcje tylko o całkiem co innego..... o co?? odpowiem Ci prywatnie jak będziemy rozmawiać

      Usuń
  3. ja chce wiedzieć o co ci Pluton chodzi??? za trudne pytania?
    Dziękuję za nominację i czekam na odpowiedzi Plutona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Może być problem z pierwszym pytaniem:) Ale można je zmodyfikować:)

      Usuń
  4. Lusia....udusze...

    dziekuje za wyroznienie jutro sie zabawimy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma problemu z pierwszym pytaniem bo mogę po prostu odpowiedzieć co bardziej lubię na ustach kobiety:P
    Karolinka to czekaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie o ta modyfikację mi chodziło:) Brawo za czytanie w moich myślach:)

      Usuń
    2. ktoś to musi robić, a nie moja wina że padło na mnie:P

      Usuń
    3. No tak, nie twoja:P

      Usuń
  6. Dziękuje za otagowanie :) jest mi bardzo miło, dziś lub jutro pojawi się u mnie post z tym Tagiem

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za otagowanie...może uda mi się ogarnąć i zamieścić odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała chęć to zapraszam:)

      Usuń
  8. Normalnie ekspresowe wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za otagowanie - jutro się za niego wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje nominacji:)
    Ja również lubię gołąbki tylko nie lubię ich robić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia :) a ja wolę Colę :p

    Zapraszam na konkurs, do wygrania zestaw kosmetyków :)
    http://wizazmojapasja.blogspot.com/2013/03/wiosenny-konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że to bardzo fajna zabawa z "Liebster Award":)
    Gratuluję nominacji:)
    Także lubię gołąbki i wolę pepsi, niż cole:)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie ten tag - zawsze mozna sie czegos dowiedziec o autorce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o sobie samym też:) Czasem nie zastanawiamy się nad pewnymi rzeczami, a taki tag pozwala się zatrzymać na chwilę:)

      Usuń
  14. uff.... chyba trzeba się z tym zmierzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.
Chamskie i obraźliwe będą usuwane.
Mój blog to moje miejsce w sieci i proszę nie spamować. Każdy podobny komentarz również usunę.
Proszę także o nie pisanie "obserwujemy?", ponieważ nie bawię się we wzajemną obserwację na takiej zasadzie. Z reguły zawsze odwzajemniam się, jeśli link do Twojego bloga jest aktywny.